Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Man |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 30 ml |
Hlava: | ananas, bazalka, levandule, mandarinko-pomerančové aroma |
Srdce: | geranium, jasmín, jedle, kapradina |
Základ: | bříza, cedr, dubový mech, santalové dřevo |
Varianta: | 30 ml |
Mexx Man
toaletní voda pánská 30 ml
První závan vůně Mexx Man vás pohladí exotickým svěžím vánkem a přenese vás do smrkového lesa, kde rostou kapradiny a kvete jasmín. Tajemný základ tvoří tóny santalového dřeva, cedru a břízy. Aromatická vůně Mexx Man je určena pro mladé optimistické muže.
O značce Mexx
Inspirace městským životem a nekonečnou energií – nizozemská značka Mexx již více než 30 let rezonuje v rytmu doby. Je nápaditá, moderní a vyniká propracovaným designem. Mexx parfémy vyzařují mladistvou sílu. Spojuje je autentičnost, styl a kreativita a představují dokonalé společníky do každého dne.
Mexx vznikl v roce 1986, kdy obchodník Rattan Chadha sloučil dvě své již existující značky, a sice pánskou Mustache a dámskou Emanuelle. K počátečním písmenům jejich názvů připojil dva pomyslné polibky XX a zrodil se Mexx – název jednoho z nejúspěšnějších módních brandů na světě.
toaletní voda pánská 30 ml
První závan vůně Mexx Man vás pohladí exotickým svěžím vánkem a přenese vás do smrkového lesa, kde rostou kapradiny a kvete jasmín. Tajemný základ tvoří tóny santalového dřeva, cedru a břízy. Aromatická vůně Mexx Man je určena pro mladé optimistické muže.
O značce Mexx
Inspirace městským životem a nekonečnou energií – nizozemská značka Mexx již více než 30 let rezonuje v rytmu doby. Je nápaditá, moderní a vyniká propracovaným designem. Mexx parfémy vyzařují mladistvou sílu. Spojuje je autentičnost, styl a kreativita a představují dokonalé společníky do každého dne.
Mexx vznikl v roce 1986, kdy obchodník Rattan Chadha sloučil dvě své již existující značky, a sice pánskou Mustache a dámskou Emanuelle. K počátečním písmenům jejich názvů připojil dva pomyslné polibky XX a zrodil se Mexx – název jednoho z nejúspěšnějších módních brandů na světě.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář