Kategorie: | Make-up |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Miracle Touch |
Typ: | Makeup |
Odstín: | 047 Vanilla |
Objem: | 11,5 g |
Model: | Cream-To-Liquid |
Dle SPF: | Vysoká ochrana SPF 30 - 50 |
Konzistence: | krémová |
Krytí: | vysoké krytí |
Pleť dle problému: | Dehydratovaná pleť |
Varianta: | 11,5 g |
Max Factor Miracle Touch Cream-To-Liquid 047 Vanilla
make-up 11,5 g
→ kryje nedokonalosti a vrásky
→ krémová jemná konzistence
→ vysoce krycí
→ zabraňuje vysoušení pleti
→ obsahuje kyselinu hyaluronovou – poskytuje pleti potřebnou hydrataci
→ SPF 30
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
make-up 11,5 g
→ kryje nedokonalosti a vrásky
→ krémová jemná konzistence
→ vysoce krycí
→ zabraňuje vysoušení pleti
→ obsahuje kyselinu hyaluronovou – poskytuje pleti potřebnou hydrataci
→ SPF 30
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář