Kategorie: | Make-up |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Miracle Pure |
Typ: | Makeup |
Odstín: | 35 Pearl Beige |
Objem: | 30 ml |
Model: | Skin-Improving Foundation |
Dle SPF: | Vysoká ochrana SPF 30 - 50 |
Konzistence: | krémová |
Krytí: | střední krytí |
Typ pleti: | Všechny typy pleti |
Varianta: | 30 ml |
Max Factor Miracle Pure Skin-Improving Foundation
make-up 30 ml
→ dlouhotrvající make-up
→ UV ochrana
→ hydratační
→ velmi dobře krycí
→ chrání před škodlivými vnějšími vlivy
→ neucpává póry
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
make-up 30 ml
→ dlouhotrvající make-up
→ UV ochrana
→ hydratační
→ velmi dobře krycí
→ chrání před škodlivými vnějšími vlivy
→ neucpává póry
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář