Kategorie: | Řasenky |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | False Lash Effect |
Typ: | Řasenka |
Odstín: | Black |
Objem: | 13,1 ml |
Barva: | černá |
Typ řasenky: | Objemová |
Voděodolný: | ANO |
Varianta: | 13,1 ml |
Max Factor False Lash Effect Black
řasenka 13,1 ml
Perfektně řasy odděluje a výsledkem aplikace je dokonalý efekt umělých řas.
→ voděodolná
→ oddělí řasy
→ neslepuje
→ natočí
→ prodlouží
→ vysoce pigmentovaná se sytou barvou
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
řasenka 13,1 ml
Perfektně řasy odděluje a výsledkem aplikace je dokonalý efekt umělých řas.
→ voděodolná
→ oddělí řasy
→ neslepuje
→ natočí
→ prodlouží
→ vysoce pigmentovaná se sytou barvou
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář