Kategorie: | Rtěnka |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Colour Elixir |
Typ: | Rtěnka |
Odstín: | 130 Mulberry |
Objem: | 4 g |
Barva: | červená |
Druh rtěnky: | Klasická rtěnka |
Vzhled rtěnky: | Lesklá |
Varianta: | 4 g |
Max Factor Colour Elixir
hydratační rtěnka 4,8 g
→ dlouhotrvající až 24 hodinová výdrž
→ vysoká pigmentace
→ sytá barva
→ plnější rty na pohled
→ oslnivý lesklý efekt
→ vitamin E, bambucké, avokádové a aloe máslo – pro rty vyživené a v perfektní kondici
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
hydratační rtěnka 4,8 g
→ dlouhotrvající až 24 hodinová výdrž
→ vysoká pigmentace
→ sytá barva
→ plnější rty na pohled
→ oslnivý lesklý efekt
→ vitamin E, bambucké, avokádové a aloe máslo – pro rty vyživené a v perfektní kondici
O značce Max Factor
Kosmetika Max Factor patří k nejzářivějším stálicím na trhu v oblasti líčení. Historie značky sahá až k počátku 20. století a reklamní slogan „make-up maskérů filmových hvězd“ odkazuje na zlatý věk Hollywoodu a příběh o vývoji značky. Na stříbrném plátně se tehdy v souvislosti s make-upem totiž objevovalo jediné jméno.
Max Factor byl vizionářský make-up artista polského původu, který se v roce 1914 přesunul do Los Angeles, aby byl blíže začínajícímu filmovému průmyslu. Zde si založil obchod s líčidly a herci si brzy chodili pro radu, jak vypadat na plátně co nejlépe. Maskéři zase netrpělivě čekali na nové produkty. Max Factor však věřil, že kouzlo make-upu by mělo být dostupné všem ženám a poprvé v historii tak začala být líčidla k dispozici i široké veřejnosti.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář