Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Guess 1981 |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 50 ml |
Model: | Indigo |
Hlava: | fík, mořské tóny, šeřík |
Srdce: | kosatec, modrý lotos, narcis |
Základ: | atlaský cedr, haitský vetiver, hrozen Pinot Noir, červené víno |
Varianta: | 50 ml |
GUESS Guess 1981 Indigo
toaletní voda 50 ml
Guess 1981 Indigo od Guess Parfém. Guess 1981 Indigo je květinový, dřevitý parfém, který byl inspirován předchozími směsmi značky a byl uveden na trh v roce 2018. Svrchní tóny šeříku a fíku se spojují s oceánskými tóny a vytvářejí svěží, živý úvod. Květinové střední tóny narcisu, modrého lotosu a kosatce dodávají vůni sladký, měkký okraj. Nakonec základní tóny cedru, červeného vína, hroznů Pinot noir a haitského vetiveru dodávají sofistikované směsi komplexnost a hloubku. Tato směs, která je ideální pro denní nošení, ve vás zanechá svěží a sebevědomý pocit.
O značce:
Společnost Guess se sídlem v Kalifornii byla založena koncem 80. let 20. století módní skupinou bratrů. Bratři se při uvádění svých prvních módních návrhů inspirovali jak dětstvím ve Francii, tak jedinečnými styly Kalifornie. Poté, co módní dům v prvním desetiletí zaznamenal úspěch, začala značka představovat vůně. Dnes společnost vydala 28 směsí.
toaletní voda 50 ml
Guess 1981 Indigo od Guess Parfém. Guess 1981 Indigo je květinový, dřevitý parfém, který byl inspirován předchozími směsmi značky a byl uveden na trh v roce 2018. Svrchní tóny šeříku a fíku se spojují s oceánskými tóny a vytvářejí svěží, živý úvod. Květinové střední tóny narcisu, modrého lotosu a kosatce dodávají vůni sladký, měkký okraj. Nakonec základní tóny cedru, červeného vína, hroznů Pinot noir a haitského vetiveru dodávají sofistikované směsi komplexnost a hloubku. Tato směs, která je ideální pro denní nošení, ve vás zanechá svěží a sebevědomý pocit.
O značce:
Společnost Guess se sídlem v Kalifornii byla založena koncem 80. let 20. století módní skupinou bratrů. Bratři se při uvádění svých prvních módních návrhů inspirovali jak dětstvím ve Francii, tak jedinečnými styly Kalifornie. Poté, co módní dům v prvním desetiletí zaznamenal úspěch, začala značka představovat vůně. Dnes společnost vydala 28 směsí.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář