Kategorie: | Parfémovaná voda |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Icon Racing |
Typ: | Parfémovaná voda |
Objem: | 100 ml |
Hlava: | bergamot, grapefruit, kardamom |
Srdce: | květ pomerančovníku, levandule, pepř |
Základ: | guajakové dřevo, pižmo, vetiver |
Varianta: | 100 ml |
Dunhill Icon Racing
parfemovaná voda 100 ml
Dunhill Icon Racing od Alfreda Dunhilla Cologne. Dunhill Icon Racing, která byla poprvé uvedena na trh v roce 2017, je dlouhotrvající vůně pro muže. Svrchní tóny jsou svěží a kořenité, s citrusovým bergamotem a grapefruitem vedle pryskyřičného kardamonu. Mezi aromatické střední tóny patří pomerančový květ a levandule zahřáté špetkou pepře. Základní tóny jsou dřevité, s kouřovým guajakovým dřevem a zatuchlým vetiverem; primární tón pižma dodává smyslný nádech.
O značce:
Alfred Dunhill je značka, která fušovala do široké škály produktů od doby, kdy stejnojmenný zakladatel designérského domu převzal v roce 1893 britský podnik vyrábějící sedla svého otce. Značka se však neustále orientovala na zájmy a koníčky mužů. Název této vůně odráží dědictví společnosti, která se na konci 19. století přeměnila v obchod s automobilovým příslušenstvím. V době, kdy byl automobil novou a nejistou technologií, byl Dunhill pokrokovým inovátorem, který rozpoznal jeho potenciál a zúročil potřebu, kterou předvídal pro jízdní příslušenství.
parfemovaná voda 100 ml
Dunhill Icon Racing od Alfreda Dunhilla Cologne. Dunhill Icon Racing, která byla poprvé uvedena na trh v roce 2017, je dlouhotrvající vůně pro muže. Svrchní tóny jsou svěží a kořenité, s citrusovým bergamotem a grapefruitem vedle pryskyřičného kardamonu. Mezi aromatické střední tóny patří pomerančový květ a levandule zahřáté špetkou pepře. Základní tóny jsou dřevité, s kouřovým guajakovým dřevem a zatuchlým vetiverem; primární tón pižma dodává smyslný nádech.
O značce:
Alfred Dunhill je značka, která fušovala do široké škály produktů od doby, kdy stejnojmenný zakladatel designérského domu převzal v roce 1893 britský podnik vyrábějící sedla svého otce. Značka se však neustále orientovala na zájmy a koníčky mužů. Název této vůně odráží dědictví společnosti, která se na konci 19. století přeměnila v obchod s automobilovým příslušenstvím. V době, kdy byl automobil novou a nejistou technologií, byl Dunhill pokrokovým inovátorem, který rozpoznal jeho potenciál a zúročil potřebu, kterou předvídal pro jízdní příslušenství.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář