Kategorie: | Parfémovaná kosmetika |
---|---|
Určeno pro: | M |
Série: | Obsession |
Typ: | Voda po holení |
Objem: | 125 ml |
Varianta: | 125 ml |
Calvin Klein Obsession
voda po holení 125 ml
Udělejte stylové prohlášení pomocí jedné z nejznámějších vůní na světě. Obsession for men, vytvořená Bobem Slatterym a uvedena na trh Calvinem Kleinem v roce 1986, je průlomová vůně, která převyšuje všechny ostatní. Nadčasová nejprodávanější vůně obsahuje směs sladké ambry spolu s tradičně mužnými tóny levandule, koření a dřeva. Otevřete charakteristický flakon Calvin Klein Obsession a natřete vůni, kdykoli potřebujete, abyste udělali silný dojem.
O značce Calvin Klein
Značku založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barry Schwartzem. V 80. letech povýšil Calvin Klein obyčejné džíny na designový doplněk každého šatníku, když začal vyšívat své jméno na zadní kapsu kalhot.
Čisté linie a jednoduchý styl značky Calvin Klein jsou pověstné. Totéž platí i pro parfémy Calvin Klein, které se staly ikonickými nejen pro své nezaměnitelné vonné kompozice, ale i pro dokonalý design. První vůně vznikaly na konci 70. let a pro mnohé dodnes zachycují ducha toho desetiletí, ve kterém byly vydány.
voda po holení 125 ml
Udělejte stylové prohlášení pomocí jedné z nejznámějších vůní na světě. Obsession for men, vytvořená Bobem Slatterym a uvedena na trh Calvinem Kleinem v roce 1986, je průlomová vůně, která převyšuje všechny ostatní. Nadčasová nejprodávanější vůně obsahuje směs sladké ambry spolu s tradičně mužnými tóny levandule, koření a dřeva. Otevřete charakteristický flakon Calvin Klein Obsession a natřete vůni, kdykoli potřebujete, abyste udělali silný dojem.
O značce Calvin Klein
Značku založil v roce 1968 Calvin Klein se svým obchodním partnerem Barry Schwartzem. V 80. letech povýšil Calvin Klein obyčejné džíny na designový doplněk každého šatníku, když začal vyšívat své jméno na zadní kapsu kalhot.
Čisté linie a jednoduchý styl značky Calvin Klein jsou pověstné. Totéž platí i pro parfémy Calvin Klein, které se staly ikonickými nejen pro své nezaměnitelné vonné kompozice, ale i pro dokonalý design. První vůně vznikaly na konci 70. let a pro mnohé dodnes zachycují ducha toho desetiletí, ve kterém byly vydány.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář