Kategorie: | Parfémovaná voda |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Lou Lou |
Typ: | Parfémovaná voda |
Objem: | 50 ml |
Hlava: | anýz, bergamot, fialka, kasie, květ muškátovníku pravého, rozinka |
Srdce: | jasmín, konvalinka, kosatec, květ pomerančovníku, růže, tuberóza, ylang-ylang |
Základ: | kadidlo, santalové dřevo, vanilka |
Varianta: | 50 ml |
Cacharel Lou Lou W
parfemovaná voda 50 ml
Parfém Lou Lou od Cacharel. V této klasické dámské vůni se květinové tóny mísí s teplým kořením a svůdnými vodními vůněmi. Vůně, kterou v roce 1987 vytvořil francouzský módní dům Cacharel, zachycuje odvážnost, tajemství a ženskost. Lou Lou dělá silný úvod s horními tóny bílých květin, poté zjemňuje do přetrvávajících tónů čerstvého koření a klidné vodní vůně. Vůně je smyslná a sladká, přesto sofistikovaná. Lou Lou dodává éterický nádech vašim speciálním večírkům a víkendovým pobytům u exotických místních obyvatel.
O značce Cacharel
S věčným mládím, romantičností, svobodou a nezávislostí se od svého vzniku v 60. letech 20. století pojí francouzská značka parfémů Cacharel. Nejdříve si srdce mladých žen získala svým svěžím, na návrhářskou módu té doby nebývale nositelným oblečením, později je okouzlila i svými vůněmi. Parfémy Cacharel vznikly, aby posilovaly mladé ženy a doprovázely je v různých fázích jejich života.
Značka Cacharel dostala své jméno podle místního francouzského výrazu pro čírku modrou – lou cacharel. S tímto poetickým názvem přišel francouzský návrhář a zakladatel značky Jean Bousquet Spatula, když v roce 1958 otevíral módní dům Cacharel, jeden z prvních představujících ready-to-wear kolekce jako alternativu k haute couture módě. A stejně jako modely Cacharel ztělesňovaly odvahu, nezávislost a svobodu mládí, daří se to už desítky let i parfémům Cacharel. Ikonická vůně Anaïs Anaïs uvádí a povzbuzuje dívky na cestě k nalezení ženskosti už od roku 1978.
parfemovaná voda 50 ml
Parfém Lou Lou od Cacharel. V této klasické dámské vůni se květinové tóny mísí s teplým kořením a svůdnými vodními vůněmi. Vůně, kterou v roce 1987 vytvořil francouzský módní dům Cacharel, zachycuje odvážnost, tajemství a ženskost. Lou Lou dělá silný úvod s horními tóny bílých květin, poté zjemňuje do přetrvávajících tónů čerstvého koření a klidné vodní vůně. Vůně je smyslná a sladká, přesto sofistikovaná. Lou Lou dodává éterický nádech vašim speciálním večírkům a víkendovým pobytům u exotických místních obyvatel.
O značce Cacharel
S věčným mládím, romantičností, svobodou a nezávislostí se od svého vzniku v 60. letech 20. století pojí francouzská značka parfémů Cacharel. Nejdříve si srdce mladých žen získala svým svěžím, na návrhářskou módu té doby nebývale nositelným oblečením, později je okouzlila i svými vůněmi. Parfémy Cacharel vznikly, aby posilovaly mladé ženy a doprovázely je v různých fázích jejich života.
Značka Cacharel dostala své jméno podle místního francouzského výrazu pro čírku modrou – lou cacharel. S tímto poetickým názvem přišel francouzský návrhář a zakladatel značky Jean Bousquet Spatula, když v roce 1958 otevíral módní dům Cacharel, jeden z prvních představujících ready-to-wear kolekce jako alternativu k haute couture módě. A stejně jako modely Cacharel ztělesňovaly odvahu, nezávislost a svobodu mládí, daří se to už desítky let i parfémům Cacharel. Ikonická vůně Anaïs Anaïs uvádí a povzbuzuje dívky na cestě k nalezení ženskosti už od roku 1978.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář