Kategorie: | Parfémovaná voda |
---|---|
Určeno pro: | W |
Série: | Weekend For Women |
Typ: | Parfémovaná voda |
Objem: | 50 ml |
Hlava: | mandarinka, rezeda, šalvěj |
Srdce: | kosatec, kořen fialky, květ broskvoně, modrý hyacint, nektarinka, šípková růže, červený brambořík |
Základ: | cedr, pižmo, santalové dřevo |
Varianta: | 50 ml |
Burberry Weekend For Women W
parfemovaná voda 50 ml
Tato překvapivá vůně, která byla uvedena na trh v roce 1997, má nadčasovou, klasickou přitažlivost, která se hodí pro osobnosti hledící do budoucnosti. Vůně vyvažuje květinové a pudrové tóny v jedinečné směsi vzácného umění. Sladké náznaky nektarinky se mísí s opojným modrým hyacintem a divokou růží. Teplé akcenty broskvových květů mu dodávají zábavnou letní kvalitu a vonné tóny kosatce definují jeho pudrové aroma. Uklidňující a zábavná jako víkendový den, tato vůně je pro vytříbené ženy originálního vkusu.
O značce:
Burberry je britský luxusní módní dům se sídlem v Londýně v Anglii. V současné době navrhuje a distribuuje ready to wear včetně trenčkotů (pro které je nejznámější), koženého zboží, obuvi, módních doplňků, brýlí, vůní a kosmetiky.
Dům, založený v roce 1856 Thomasem Burberrym, původně zaměřený na vývoj outdoorového oblečení, se přestěhoval na trh vysoké módy, vyvíjel gabardén a produkty vyrobené výhradně pro tuto značku.
První londýnský obchod byl otevřen v Haymarketu v roce 1891. Burberry byla nezávislá rodinná společnost až do roku 1955, kdy byla reinkorporována. V roce 2005 dokončila své oddělení od GUS plc, bývalého majoritního akcionáře společnosti.
Společnost je kotována na londýnské burze cenných papírů a je součástí indexu FTSE 100. V roce 2015 se Burberry umístilo na 73. místě ve zprávě Interbrand Best Global Brands, vedle Louis Vuitton a Prada. Burberry má obchody v 59 zemích.
parfemovaná voda 50 ml
Tato překvapivá vůně, která byla uvedena na trh v roce 1997, má nadčasovou, klasickou přitažlivost, která se hodí pro osobnosti hledící do budoucnosti. Vůně vyvažuje květinové a pudrové tóny v jedinečné směsi vzácného umění. Sladké náznaky nektarinky se mísí s opojným modrým hyacintem a divokou růží. Teplé akcenty broskvových květů mu dodávají zábavnou letní kvalitu a vonné tóny kosatce definují jeho pudrové aroma. Uklidňující a zábavná jako víkendový den, tato vůně je pro vytříbené ženy originálního vkusu.
O značce:
Burberry je britský luxusní módní dům se sídlem v Londýně v Anglii. V současné době navrhuje a distribuuje ready to wear včetně trenčkotů (pro které je nejznámější), koženého zboží, obuvi, módních doplňků, brýlí, vůní a kosmetiky.
Dům, založený v roce 1856 Thomasem Burberrym, původně zaměřený na vývoj outdoorového oblečení, se přestěhoval na trh vysoké módy, vyvíjel gabardén a produkty vyrobené výhradně pro tuto značku.
První londýnský obchod byl otevřen v Haymarketu v roce 1891. Burberry byla nezávislá rodinná společnost až do roku 1955, kdy byla reinkorporována. V roce 2005 dokončila své oddělení od GUS plc, bývalého majoritního akcionáře společnosti.
Společnost je kotována na londýnské burze cenných papírů a je součástí indexu FTSE 100. V roce 2015 se Burberry umístilo na 73. místě ve zprávě Interbrand Best Global Brands, vedle Louis Vuitton a Prada. Burberry má obchody v 59 zemích.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář