Neohodnoceno

Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Mirto Di Panarea toaletní voda unisex 150 ml

Toaletní voda unisex 150 ml
Skladem
Kód: 28667
Značka: Acqua di Parma
2 950 Kč –4 % 2 809 Kč
Kategorie: Toaletní voda
Určeno pro: U
Série: Blu Mediterraneo
Typ: Toaletní voda
Objem: 150 ml
Model: Mirto di Panarea
Hlava: bazalka, bergamot, citron, myrta
Srdce: jasmín, mořské tóny, růže
Základ: ambra, cedr, jalovec, jemenská guma
Varianta: 150 ml
Acqua Di Parma Blu Mediterraneo Mirto Di Panarea toaletní voda unisex 150 ml
ZDARMAZDARMA 2 950 Kč –4 %
Acqua di parma Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea od Acqua di Parma je dřevitá aromatická vůně pro ženy a muže. Acqua di parma Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea byla uvedena na trh v roce 2008. Nosem této vůně je Francois Demachy. Horní tóny jsou myrta, citron, bergamot a bazalka; střední tóny jsou mořské tóny, jasmín a růže; základní tóny jsou jalovec, cedr, masticha nebo lentisque a ambra.

Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea dorazil na trh v březnu 2008.

Parfém Mirto di Panarea s vůněmi, které v našich představách živě představují krajinu Itálie a vánek Středozemního moře, podtrhuje smyslnost a regeneruje vaše tělo i duši aromatickými vůněmi myrty spolu se zářivými citrusy, kalábrijským citronem a sladkým, vášnivým pomerančem. uklidňující účinek bazalky. Srdce se rozvíjí s vůněmi jasmínu, růže a zeleného šeříku, které se setkávají s mořským vánkem a listy černého rybízu. Základ se mazlí s akordy vzácného dřeva, jalovce, cedru a hřejivé ambry. Parfém je k dispozici jako 60 a 120 ml (2 a 4 oz) edp.


Složení parfému
Hlava
bazalka, bergamot, citron, myrta
Srdce
jasmín, mořské tóny, růže
Základ
ambra, cedr, jalovec, jemenská guma

O Značce
Acqua di Parma byla vytvořena v roce 1916 v malé továrně na parfémy v centru historického starého města Parmy, po kterém je společnost pojmenována.
V té době měla většina komerčních parfémů mnohem silnější a těžší složení. Neobvykle lehká a osvěžující vůně z Parmy našla v Evropě velký úspěch.
Rostoucí obliba kolínské vedla ve 30. letech 20. století ke zvýšení výroby a rozvoji její distribuce. Třicátá a padesátá léta jsou popisována jako „zlatý věk“ pro Acqua di Parma Colonia, která se stala velmi úspěšnou mezi členy vyšší společnosti s klientelou celebrit.
V průběhu let značka rozšířila svůj sortiment a představila domácí kolekci, která zahrnuje župany a ručníky a kožené zboží.


Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole: