Toaletní voda unisex 150 ml
Kategorie: | Toaletní voda |
---|---|
Určeno pro: | U |
Série: | Blu Mediterraneo |
Typ: | Toaletní voda |
Objem: | 150 ml |
Model: | Mirto di Panarea |
Hlava: | bazalka, bergamot, citron, myrta |
Srdce: | jasmín, mořské tóny, růže |
Základ: | ambra, cedr, jalovec, jemenská guma |
Varianta: | 150 ml |
Acqua di parma Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea od Acqua di Parma je dřevitá aromatická vůně pro ženy a muže. Acqua di parma Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea byla uvedena na trh v roce 2008. Nosem této vůně je Francois Demachy. Horní tóny jsou myrta, citron, bergamot a bazalka; střední tóny jsou mořské tóny, jasmín a růže; základní tóny jsou jalovec, cedr, masticha nebo lentisque a ambra.
Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea dorazil na trh v březnu 2008.
Parfém Mirto di Panarea s vůněmi, které v našich představách živě představují krajinu Itálie a vánek Středozemního moře, podtrhuje smyslnost a regeneruje vaše tělo i duši aromatickými vůněmi myrty spolu se zářivými citrusy, kalábrijským citronem a sladkým, vášnivým pomerančem. uklidňující účinek bazalky. Srdce se rozvíjí s vůněmi jasmínu, růže a zeleného šeříku, které se setkávají s mořským vánkem a listy černého rybízu. Základ se mazlí s akordy vzácného dřeva, jalovce, cedru a hřejivé ambry. Parfém je k dispozici jako 60 a 120 ml (2 a 4 oz) edp.
Složení parfému
Hlava
bazalka, bergamot, citron, myrta
Srdce
jasmín, mořské tóny, růže
Základ
ambra, cedr, jalovec, jemenská guma
O Značce
Acqua di Parma byla vytvořena v roce 1916 v malé továrně na parfémy v centru historického starého města Parmy, po kterém je společnost pojmenována.
V té době měla většina komerčních parfémů mnohem silnější a těžší složení. Neobvykle lehká a osvěžující vůně z Parmy našla v Evropě velký úspěch.
Rostoucí obliba kolínské vedla ve 30. letech 20. století ke zvýšení výroby a rozvoji její distribuce. Třicátá a padesátá léta jsou popisována jako „zlatý věk“ pro Acqua di Parma Colonia, která se stala velmi úspěšnou mezi členy vyšší společnosti s klientelou celebrit.
V průběhu let značka rozšířila svůj sortiment a představila domácí kolekci, která zahrnuje župany a ručníky a kožené zboží.
Blue Mediterraneo - Mirto di Panarea dorazil na trh v březnu 2008.
Parfém Mirto di Panarea s vůněmi, které v našich představách živě představují krajinu Itálie a vánek Středozemního moře, podtrhuje smyslnost a regeneruje vaše tělo i duši aromatickými vůněmi myrty spolu se zářivými citrusy, kalábrijským citronem a sladkým, vášnivým pomerančem. uklidňující účinek bazalky. Srdce se rozvíjí s vůněmi jasmínu, růže a zeleného šeříku, které se setkávají s mořským vánkem a listy černého rybízu. Základ se mazlí s akordy vzácného dřeva, jalovce, cedru a hřejivé ambry. Parfém je k dispozici jako 60 a 120 ml (2 a 4 oz) edp.
Složení parfému
Hlava
bazalka, bergamot, citron, myrta
Srdce
jasmín, mořské tóny, růže
Základ
ambra, cedr, jalovec, jemenská guma
O Značce
Acqua di Parma byla vytvořena v roce 1916 v malé továrně na parfémy v centru historického starého města Parmy, po kterém je společnost pojmenována.
V té době měla většina komerčních parfémů mnohem silnější a těžší složení. Neobvykle lehká a osvěžující vůně z Parmy našla v Evropě velký úspěch.
Rostoucí obliba kolínské vedla ve 30. letech 20. století ke zvýšení výroby a rozvoji její distribuce. Třicátá a padesátá léta jsou popisována jako „zlatý věk“ pro Acqua di Parma Colonia, která se stala velmi úspěšnou mezi členy vyšší společnosti s klientelou celebrit.
V průběhu let značka rozšířila svůj sortiment a představila domácí kolekci, která zahrnuje župany a ručníky a kožené zboží.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Přidat komentář